19 Kasım 2017 Pazar

Kimliksizler!

HOP!!
Ben yeniden buradayım sizi gidi kaz kanadına yapışmış fosforlu pokcuklar.

Şu sıra hayatımda önemli gelişmeler olmakta.
İlki yeni taşınmış olduğum odamdaki penceremi her geçen gün daha çok sevmem ve çatılardan her geçen gün daha fazla tiksinmem;
Diğeri ise her gece nedensizce mum ışığında boş boş oturuyor oluşum.
Aslına bakılırsa domatesleriniz benimkilerden çok daha güzel kokuyor olabilir okuyucu.
Bunu neden söylediğimi daha sonra anlatacağım ancak bu olasılık aklında bulunsun.

Şimdi asıl konumuza geri dönelim. Dumanlar.
Keş etiketi falan yapıştırmayalım lütfen, yada olabilecek herhangi etiketleri üzerimde kullanmadan önce 1 kere düşünün. (Kendinize de kullanmayın arkadaş.)
Benim her gün paketlerce sigara bitiren siradan bir bireyden hiçbir farkım yok.
Bir dostumun söylediği gibi "yeşil olan her şeyi seviyorum".

Biliyorum, bir duman almadan önce seninde aklında geçiyor yeşili ne kadar sevdiğin güzel kardeşim.
Bak yine sevebilecek bir şeyler bulduk kendimize.
O halde ben kendime bir sigara sarayım.
Sende sar ancak burada buluşmamızın sözünü ver bana. Daha karpuz keseceğiz. Munchies'ler karpuzla daha güzel.

Şimdi kafamız yavaş yavaş yerine geliyorken, şarkılarımızı da açtık arkaya.

Şimdi size domateslerinizin neden benim domateslerimden daha güzel koktuğundan bahsedebilirim.
Yada güzel bir mum yakıp onu izleyebilirim.
Yada penceremden kaybolmak üzere olan bulutları izleyebilirim.
Bunlar şu sıralar üzerine vakit ayırdığım önemli gelişmeler sonuçta.

Siz benim yerimde olsaydınız seçer miydiniz?

Ben şu sıralar ne bir şeyi seçmek istiyorum, ne seçilmek istiyorum nede olmak...
Seçimlerimiz üzerine ne kadar vaktimizi ayırıyoruz?
Hayatımızı neye göre seçiyoruz?
Ne olduğumuzu seçtik mi?
Benim bir yanıtım yok, dumanlı kafam yanıtlardan herhangi birini seçmek istemiyor.
Kafamdaki her olasılık doğru olabilecek kadar yanlış.

Kendime inanmıyorum ben güzel dostum, sende inanma.
Biz olamayacak kadar buradayız.
Şu an olabileceğin trilyonlarca benlikten sıyrılıp burada olmayı seçtin sen.
Tıpkı benim gibi.
Bir şeyimiz olmadı hiç, kaybetmedik ve kazanmayacağız, çünkü şu an buradayız. Bu ekranın içinde, birkaç bin piksele bakıyoruz, onlardan ibaretiz.
Birkaç piksel daha almak ister misin gözlerine?

Şurada eğlenmeye, vakit öldürmeye geldik neler okutuyorsun Kimliksizlere Mss. Spagettioğulları?!?
Bize mumu yakıp izlemeye başladığında nasıl hissettiğini anlat,
Pencerenin dışındaki bulutların neye benzediğinden bahset,
Şu sıralar hayatındaki gelişmeleri merak ediyoruz; bunlar onlardan bir kaçı değil miydi?
Hem... Domateslerin bizimkilerden neden daha kötü kokuyor bunu anlatacaktın bize.

Bir şarkı açtım dostlar sigaramı sardıktan sonra, Manu Chao - Clandestino 'nun full albumü.Gerisi bende yok...
Bir bitkileşme söz konusuymuş.
Ben güneşin ışığına solmuşum,
Kokmuşum...
Siz gölgelere denk gelmişsinizdir belki.
Ama belki ben yalnız gölgedeyimdir...

İnandığım şey, şeylerden öteye gidemeyecek bir şey.

   
                                                                                                        Saygılar...

Benimle rakı içtiğini düşünsene Kimliksiz, hiç iyi bir fikir gibi durmadı mı?
Belgeli devlet kurtarırım, altına imzamı da atarım bak öyle ciddiyim.
Ulan her okuyanın 10 arkadaşı olsa, 4 ünü tanıyıp rakı içme fırsatı bulsam,
bunu 90 kişi okusa 46 sı beni rakıya çağırsa... İyi iyi fena değil.
Ben bi örgüt kurarım sizden.
Ne mi örgütü?!!
Ah... Uzaylı Haklarını Savunma.
Bizim de haklarımız var ey kimliksiz. Ulan kimse bizi görmüyor,
Fakir biliniyor, zengin biliniyor, siyah ırk, yok ginger...
Ulan uzaylı diyen yok, translar bile olması gerektiği gibi tepkiler almaya başladılar,
Senelerdir bekliyorum kimse eee Uzaylılar demedi!!!
Sitikır yaptılar baba bizi!!!
Çantalara falan bastılar yeşil yeşil!!!!
Tamam yeşile karşı değilim bak, ama öyle gözükmüyoruz hacı...
Anlaşalım Lütfen! Bunu birinin söylemesi lazım!!!
Neyse gelin rakı içelim!
Dostlarla kaynaştırın beni, bi oturup konuşalım şu mevzuyu.

Sağlıcakla kalın.

Halk tabakasını da aldım, sağlam yürürüm ben böyle. Güzeeeell....

Ah unutmadan bir sonraki yazımda size
Hayatımdaki; yeni odamın penceresinin manzarası, mum ışığı muhabbetlerim, gibi yeni gelişmelerinden ve
Domateslerinizin neden domateslerimden güzel koktuğundan  bahsedeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder