30 Ekim 2013 Çarşamba

Şiir

Acı çekene saygı

Tanrıyla aynı fikirde değilim
İntihar edenlerin
Cehenneme gideceği konusunda.
Kainatın yaratılışına
Katılmaktan bıktığında ruhum,
İntihar edeceğim bende
Denenmemiş bir yolla.

Neredeyse bütün akıllı kalpler
İntihar edip siktir çekmiş yer yüzüne.

Ben ateist değilim, babasıymış gibi
Tanrıya küsen bir çocuğum.
Eğer tanrı intihar edenleri ve Nietzsche'yi
Cehenneme gönderirse
Cehennemde yanmayı tercih ederim bende,
Tanrı dürüstlüğü sever.

Tanrının hayal gücünü beğenmiyorum.

Ben tanrı olsam
Peygamber göndermez
Direkt konuşurdum insanlarla.

Ben tanrı olsam
Hitler'i iyi kalpli bir yahudi olmakla cezalandırırdım,
Yahut yetenekli bir yazar yapardım onu.
İçindeki kötülüğü insanlara değil
Tuvallere boşaltırdı.

Ben tanrı olsam
Devletler yok olur
Gül kokulu bireyler var olurdu sadece,
Atlar çılgın zamanlar koşardı.

Ben tanrı olsam
Düşünce gücüyle herkesin
İstediği karakter olmasını sağlardım,
Dünya bir şiirin
Yaratılım sürecine dönüşürdü böylece.

Ben tanrı olsam intihar ederdim.
İnsanlarla birlikte
Acı çekmeyi öğrenemediğim için.

Cesar Mendoza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder