21 Nisan 2016 Perşembe

Uykumun Diğer Ucu

Ben evime dönmek istiyorum, söğüdümün kavuğuna. Çimen kokan yastığımı özlüyorum, güzel gün doğumlarında.

Ayak parmaklarımı birer birer toprağın dibine saplamak, serinliği kalbime taşımak istiyorum. Gözlerimle göğü içime çekmek, nefesimle yağmur olmak...

Geceleri kayan yıldızlarla ateş olmak, tatlı bir uyku bastırıncaya kadar dans etmek istiyorum, ardından çiçeklerle beraber rüyaya uyanmak.

Kuşların şarkısı, sesimden günün turuncusuna aktığında, saçlarım rüzgara karışsın, savursun beni istiyorum, bacaklarım titremeye başlayıncaya dek. Dağların en yükseğinin eteklerine, başka bir gün belki nehir kıyısında bir yere...

Evimi özlüyorum.

Hiç koklamadığım dostlarımı, sarılamadığım dolunayı, öpemediğim bulutları ve yaşayamadığım güneşi.

Bir de aşkımı. Beni kuşların tüylerinden birine çeviren, bedenimdeki yeşile mavi olan, uykumun diğer ucunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder